top of page
Logo Internaat UNIK

Shoppy Shopping

  • Jan 8, 2020
  • 1 min read

Wat zijn het nu? DE SOLDEN!!!!


We zijn dus met het internaat deze woensdag erin gevlogen en naar Wijnegem Shoppingcenter gegaan. Want shoppen moet je soms in Antwerpen doen.

Sommigen zijn gaan eten, anderen zijn kleren gaan kopen, en de slimme mensen hebben vooral rondgekeken.


Maar wie stal de show? Meneer Dilum natuurlijk. Kijk maar eens naar de geweldige foto's. ;)


 
 
bottom of page